Agenția Saatchi & Saatchi a lansat noua campanie ING Bank România: „ING Credit Card cu chef de cutreierat”. Un proiect de comunicare integrată, produs local, cu declinări contextuale pe o multitudine de canale.
ING Credit Card nu e doar un card de cumpărături. Este biletul spre apusuri de vis, activități de bucket list sau acel obiect neașteptat dintr-o piață de la capătul lumii. Creat pentru hoinari și iubitori de amintiri tari, e pasul de la „dacă aș…” la „hai s-o fac!”
Campania ING Credit Card cu chef de cutreierat este adresată spiritelor libere, care ar da oricând, fără să clipească, o canapea scumpă pe un bilet de avion. Pentru minunații rătăcitori care știu că o aventură trăită într-o piață de mirodenii bate orice gadget strălucitor. Căci lucrurile cu adevărat valoroase rămân cu tine o viață, nu un sezon.
Cardul este 100% digital, de la înrolare, până la rambursare. Așa s-a născut povestea Teei, care călătorește peste tot, chiar și în cele mai neașteptate locuri. Ia cardul din Home’Bank și îl folosește mereu altundeva . Oriunde ar cutreiera, printre pinguinii imperiali sau printre vânzători stradali sau… la barul de pe Marte; ING Credit Card îi face loc în bagaj pentru mai multă aventură.
„Am spus întotdeauna că fiecare poveste merită un univers propriu. La propriu. Așa a fost și de data asta, o călătorie de la un bazar plin de culoare, direct pe Marte, cu opriri în lumi construite meticulos.
Spotul a fost realizat împreună cu echipa de la Saga Film, într-o producție ambițioasă, unde realitatea și virtualul s-au împletit spectaculos.
De exemplu, pentru scena din bazar, am folosit nu mai puțin de 60 de kilograme de condimente, pentru a reda autenticitatea vizuală și olfactivă a acelui colț de lume.
În decorul marțian am adus 4 tone de nisip. Și pentru că nu puteam rămâne doar în lumea fizică, am adus și tehnologia la masă: toate fundalurile au fost create folosind Unreal Engine, pe un ecran LED de 60 de metri pătrați, sincronizat în timp real cu mișcarea camerei. A rezultat o profunzime care nu doar se vede, ci se simte.
Am avut 7 schimbări de costume, de la costum de baie, la uniformă de astronaut. În spatele fiecărui cadru, a fost o echipă uriașă de peste 100 de oameni pe set, fiecare aducând la viață o parte din această poveste.
A fost o filmare intensă, creativă și plină de provocări, dar și una dintre cele mai frumoase aventuri regizorale din ultima vreme. Mulțumesc tuturor celor care au fost parte din acest proces.“ Iulian Moga – Regizor
ING Credit Card cu Chef de cutreierat este una dintre cele mai vizibile campanii ING din ultima perioadă, cu prezență solidă pe multiple canale. Producția a fost una de amploare, cu spot TV difuzat pe principalele posturi naționale, promovare digitală, panouri outdoor și proiecte speciale. Diversitatea destinațiilor s-a regăsit în execuții originale, adaptate contextului fiecărei platforme: office-uri ING cu branding dedicat, panouri dedicate pe Valea Prahovei sau autostrada spre mare, conținut special pentru Social Media, execuții radio personalizate și o ediție specială de Starea Vremii „pe Marte” cu Busu. Întregul demers a avut forma unei ample campanii 360, cu impact major.
Această abordare integrată a asigurat o experiență unitară și captivantă pentru consumatori, consolidând poziția ING Credit Card ca un instrument financiar flexibil și accesibil.
„Generația noastră trăiește o schimbare de priorități. Mai puține bunuri de pus în casă, mai multe experiențe bune de pus în ramă. În acest context, cardul de credit, odată privit ca apanaj al societății de consum, devine un instrument care îți deschide oportunități, oriunde te-ai afla. Protagonista din spotul nostru călătorește cu viteza gândurilor noastre într-o zi de marți la birou și se bucură de experiențe pe care nici ea, nici noi (întreaga echipă care le-a construit într-un studio într-o zi) nu le vom uita. Și, cum în unele locuri nu ajungem de două ori în viață (cum ar fi pe Marte), e bine să știi că ai un aliat pe care-l poți invoca în Home’Bank chiar și la capătul lumii.” Raluca Eftimie – Group Creative Director, Saatchi & Saatchi
„La ING Bank România, ne dorim să inspirăm clienții să își dea frâu liber imaginației, să exploreze și să se simtă liberi. ING Credit Card cu Chef de Cutreierat este un partener de călătorie, care îți deschide uși către experiențe unice și memorabile. Fie că visezi la apusuri spectaculoase, piețe exotice sau aventuri la Polul Nord, cardul îți oferă libertatea de a transforma aceste visuri în realitate, cu doar câteva tap-uri în aplicația Home’Bank, de oriunde te-ai afla… poate mai puțin pe Marte. Suntem mândri de această campanie și de colaborarea cu toate echipele implicate. A fost un efort susținut de toate părțile, un proiect complex dezvoltat în timp record și cu rezultate excepționale.” – Diana Mihai, Director de Marketing, Comunicare și Brand Experience, ING Bank România
Noua campanie ING Bank România, semnată Saatchi & Saatchi, este despre experiențele care devin accesibile cu ING Credit Card. Pentru toți cei care se lasă purtați de chef de cutreierat și adaugă la colecție amintiri de neuitat.


