Mai inteligentă şi mai intuitivă, noua aplicaţie Pluxee oferă utilizatorilor o experienţă optimizată de gestionare a cardurilor de beneficii.
Interfaţa noii aplicaţii a fost proiectată pentru a susţine o interacţiune mai prietenoasă cu utilizatorul, printr-un design modern şi o structură de navigare simplificată.
Aplicaţia asigură acces imediat la informaţii esenţiale precum soldul disponibil, istoricul tranzacţiilor, codul PIN şi ofertele active.
Utilizatorii se pot bucura, datorită noii aplicaţii, de o gestionare completă a cardurilor Pluxee, direct din telefon.
Pluxee România, partenerul global pentru beneficii extrasalariale şi soluţii pentru creşterea implicării angajaţilor la locul de muncă, a creat o variantă nouă a aplicaţiei sale, cu un design modern, orientat spre claritate şi eficienţă, care optimizează fiecare interacţiune, pentru o experienţă digitală îmbunătăţită a utilizatorilor.
Disponibilă în App Store şi Google Play, noua aplicaţie are la bază o tehnologie care asigură o viteză mai mare de încărcare, precum şi livrarea mai rapidă a tuturor funcţionalităţilor.
Interfaţa intuitivă permite o navigare mai simplă, mai sigură şi accesul imediat la toate datele despre cardurile de beneficii extrasalariale deţinute de utilizator – de la vizualizarea istoricului tranzacţiilor şi a soldului actualizat, la recuperarea codului PIN, la posibilitatea de suspendare a cardului, de actualizare rapidă a datelor personale asociate contului, şi până la informaţii despre reţeaua extinsă de parteneri Pluxee şi despre promoţiile speciale oferite de aceştia.
Autentificarea biometrică, prin amprentă sau recunoaştere facială, asigură conectarea securizată la aplicaţie.
Gabor Olajos, Country Managing Director, Pluxee România şi Bulgaria: „Noua aplicaţie mobilă reprezintă un instrument esenţial în arhitectura noastră digitală, gândit pentru a oferi un nivel ridicat de control şi accesibilitate asupra beneficiilor extrasalariale. Această soluţie tehnologică joacă un rol important în crearea unui mediu organizaţional transparent şi responsabil, în care angajaţii dispun de instrumente eficiente pentru a valorifica pachetele oferite. Pentru angajatori, noua aplicaţie devine parte dintr-o strategie eficientă de retenţie şi valorizare a resursei umane, contribuind direct la consolidarea unei culturi organizaţionale orientate către performanţa şi satisfacţia echipelor. Relevanţa şi impactul acţiunilor noastre sunt validate şi de percepţiile clienţilor Pluxee. Peste jumătate dintre aceştia (53%) au remarcat o îmbunătăţire semnificativă a serviciilor noastre în ultimele şase luni, iar 94% consideră că soluţiile noastre întrunesc sau chiar depăşesc aşteptările pe care le au de la un partener dedicat motivării şi retenţiei angajaţilor, potrivit rezultatelor Brand & CX Tracker 2025, Studiu Global condus de Pluxee şiIpsos România”.
Plăţi rapide cu cardul, telefonul sau online
Noua platformă le oferă utilizatorilor o soluţie tehnologică avansată pentru administrarea cardurilor. Funcţionalitatea de înrolare şi utilizare a Apple Pay™ şi Google Pay™ este pe deplin integrată, susţinând efectuarea de plăţi rapide şi sigure cu telefonul mobil, alături de plata cu cardul său online.
În luna aprilie, conform datelor Pluxee, 31,5% din totalul tranzacţiilor au fost realizate cu telefonul mobil, ceea ce confirmă atât preferinţa utilizatorilor pentru soluţii digitale, cât şi oportunitatea de a extinde această experienţă într-un cadru tehnologic unificat, sigur şi eficient.
Toate cardurile Pluxee fizice şi virtuale deja existente în actuala aplicaţie Pluxee vor continua să funcţioneze fără a necesita intervenţii suplimentare, asigurând astfel o tranziţie fluidă şi neîntreruptă către noua platformă digitală.
Numele şi icon-ul actualei aplicaţii Pluxee au fost deja modificate în Pluxee PLX, în timp ce aplicaţia nouă poate fi găsită şi descărcată sub denumirea Pluxee.
În prezent, aplicaţia Pluxee are peste un milion de utilizatori, iar obiectivul companiei este ca, în cursul acestui an, toţi aceştia să migreze către noua platformă digitală.
În cadrul tranziţiei la noua aplicaţie mobilă, conturile utilizatorilor vor fi migrate automat. Autentificarea va continua să se realizeze pe baza credenţialelor actuale, iar utilizatorii vor avea acces direct la toate cardurile asociate beneficiilor extrasalariale furnizate de angajator.

